SUSHI STORE - sklep ze składnikami dla kuchni japońskiej
  • Moje Konto
Start
»
Regulamin

Regulamin


Regulamin pracy sklepu internetowego Sushi Store z 17 maja 2010

 

Regulamin ten dotyczy zasad dzialania sklepu internetowego www.sushistore.pl zwanego w dalszej części regulaminu Sklepem.

1. Strony transakcji

1.1. Nabywca w Sklepie może być osoba prawna lub fizyczna, która ukonczyła 18 lat.

1.2. Właścicielem Sklepu jest PROSPERITE, z siedzibą w Kiełpinie (ul. Jarzębinowa 18     05-092 Kiełpin)

2. Asortyment sklepu

2.1. Lista towarów umieszczona na stronie www.sushistore.pl ma jedynie charakter informacyjny, Nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.543 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie ceny są wyrażone w polskich złotych.

2.2. Wszystkie oferowane przez Sklep towary są należycie zapakowane i są legalnie wprowadzone do obrotu w Polsce.

2.3. Towary dostępne w Sklepie dostarczane są wyłącznie na terenie Polski. W przyszłości będziemy się starali rozszerzyć ten obszar, już dziś jednak jesteśmy gotowi podjąć się dalszych dostaw, po uzgodnieniu szczegółów z klientem.

2.4. Niektóre z oferowanych przez Sklep towarów mogą być czasowo niedostępne. W takim przypadku klient zostanie o tym poinformowany przez sprzedawcę lub przy pomocy informacji umieszczonej na stronie Sklepu.

3. Formy płatności

3.1. Należność za zamówione towary można regulować korzystając z następujących form płatności:

3.1.1. Karta płatnicza - bezpieczna autoryzacja i obsługa finansowa płatności jest realizowana przez system platnosci.pl . Obsługa Sklepu nie ma dostępu do żadnych danych kart płatniczych klientów, a w szczególności do ich numerów.

3.1.2. Przelewem na rachunek bankowy Sklepu - numer rachunku przesyłany jest pocztą elektroniczną po przyjęciu zamówienia do realizacj. Zamówienie jest realizowane dopiero po wpłynięciu należności na konto.

3.2. Internetowe formy płatności Sklepu obsługuje serwis platnosci.pl . Korzystając z tego serwisu klient dokonuje opłaty w momencie składania zamówienia za pomocą jednego z następujących narzędzi płatniczych:

  • Karta płatnicza (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, Polcard, i wiele innych)
  • Konto Inteligo (Intelipay)
  • PKO Inteligo (Place z PKO Interligo)
  • mBank (mTransfer)
  • MultiBank (MultiTransfer)
  • BZWBK (Przelew24)
  • Bank BPH (Przelew z BPH)
  • ING Bank Śląski (Przelew z ING)
  • Nordea Bank (Plac z Nordea)
  • PEKAO (Pekao24Przelew)
  • Przelew tradycyjny (pozostałe banki, Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki)

4. Składanie zamówienia

4.1. Zawartość Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

4.2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie Sklepu. Warunkiem koniecznym przyjęcia zamówienia jest podanie przez kupującego wszelkich wymaganych w formularzu informacji. Dla ułatwienia dokonywania zakupów, klient może dokonać swojej rejestracji w Sklepie. Dzięki niej przy następnej wizycie nie będzie potrzebne ponowne podawanie. Wystarczy się zalogować. .

4.3. Po wysłaniu zamówienia na podany w formularzu adres poczty elektronicznej klientowi zostanie wysłana odpowiedź ze specyfikacją zamówienia.

4.4. Zamówienia złożone w następujących terminach:

  • poniedziałek - piątek w godzinach 10:00 - 18:00

będą potwierdzane drogą elektroniczną przez pracownika Sklepu i realizowane w terminie zgodnym z życzeniem klienta jednak nie wcześniej niż następnego dnia roboczego.

4.5. Zamówienia złożone w innych godzinach lub w niedzielę i święta będą potwierdzane w najbliższym dniu roboczym i realizowane zgodnie z zasadami opisanymi w Ust.4.5.

4.6. W przypadku jakichkolwiek niejasność związanych z zamówieniem, pracownik Sklepu będzie kontaktować się z klientem telefonicznie. Jeżeli pracownikom Sklepu nie uda się skontaktować z klientem w przeciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

4.7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z:

4.7.1. oświadczeniem o znajomości regulaminu sklepu i jego przestrzeganiu,

4.7.2. wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,

4.7.3. wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych klienta na potrzeby Sklepu, zgodnie z art.23 ust.1 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r(Dz. U. Nr 133 z dnia 29.10.1997 r),

4.8. Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone, zamawiający nie może takiego zamówienia wycofać

5. Dostawy, transport i przyjęcie zamówionego towaru

5.1.Zamówione produkty dostarczamy pocztą polska lub kurierem.

5.2. Za dostawę pobierana jest opłata zależna od miejsca dostawy oraz wagi paczki. Szczegółowy cennik jest podany na stronach sklepu w koszyku zamówienia.

5.3. Koszt dostawy jest doliczany do rachunku za zamówione towary.

5.5. Odbierając zamówiony towar nabywca powinien sprawdzić, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, a także czy jest zgodna z zamówieniem. Sprawdzenie to musi się odbyć w obecności dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku jakiegoś towaru kupujący powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 511 160 610, e-mail: sklep@sushistore.pl

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ).

6. Gwarancja, reklamacja i zwroty

6.1. W terminie 10 dni od dnia dostarczenia zamówienia innego niż produkty żywnościowe Zamawiającemu przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru (art. 7 Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ). Aby zwrócić towar, należy skontaktować się telefonicznie z pracownikiem Sklepu pod numerem telefonu 511 160 610. Pracownik udzieli informacji o dalszym postępowaniu reklamacyjnym.

6.2. Zgodnie z art. 16 Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny , w przypadku sprzedaży artykułów spożywczych nie przysługuje kupującemu prawo do odstąpienia od umowy.

6.3. W razie reklamacji kupujący ma obowiązek dostarczyć reklamowany produkt osobiście lub kurierem na własny koszt do siedziby Sushi Store ul. Jarzębinowa 18, 05-092 Kiełpin.

7 . Postanowienia końcowe>

7.1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133 z dania 29.10.1997 r), dane osobowe klientów przechowywane są w bazie Sklepu wyłącznie w celach realizacji zamówień oraz ewentualnych reklamacji. Nie będą one udostępniane innym podmiotom. Klient ma pełne prawo do wglądu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych zgromadzonych w Sklepie. Wszelkie sprawy dotyczące polityki prywatności w naszym Sklepie prosimy kierować bezpośrednio do siedziby firmy na adres sklep@sushistore.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi.

7.2. Treści przedstawiane na stronie www.sushistore.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 543.

7.3. Wszelkie znaki towarowe i nazwy zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktów i są własnością producentów.

7.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U.Nr. 2000.22.271)